Gerinctréninggel a szép egyenes tartásért

 

 A tréning segít a gerinc fiziológiás görbületeit megtartani, a mozgáshiányos és ülő életmódból adódó hát- és derékproblémákat megelőzni, illetve a már kialakult elváltozások panaszait enyhíteni.

Mindemellett a helyes testtartás és a tudatos testkép kialakítása, átalakítása, illetve ezek megtartása is fontos szerephez jut. Az óra lényege a gerinc ízületeinek átmozgatása, a gerinc működésében résztvevő izmok erősítése és nyújtása, a stabilizációért felelős mélyizmok edzése és az egyensúly fejlesztése. Mindez kellemes, közepes tempójú zenére.

Az órán kiemelt szerepet és terhelést kapnak a hát és a has izmai , a comb és farizmok, valamint a váll izmai.

DSC_0230_ffn

 

Testünk harmonikus működésének elengedhetetlen feltétele, hogy   megfelelően flexibilis és rugalmas legyen. A vázizmok erejének,   rugalmasságának, és az ízületek mozgástartományának összhangban   kell lenniük egymással az optimális működéshez.

A stretching nem más, mint a nyújtás és a feszítés együttese, különböző izom-, ín-, szalagnyújtási technikák összefoglaló neve

Stretching technikák alkalmazásával remekül csökkenthető a fájdalom   és helyreállítható a megfelelő funkcionális szerkezeti egység. 

A rugalmas vázizomzat megléte fokozza a teljesítőképességet és segíti a fizikailag igénybe vett izomzat mihamarabbi rehabilitációját.

 

A stretching technikákat alkalmazhatjuk önálló terápiaként, de elengedhetetlen a sport tevékenységek utáni végzésük is.

Elérhetőség: Bán Zsófi ( 0630/2360856)